Vyhledávač

Bělotín

Přerov
Typ

Obec Bělotín leží severovýchodním směrem od města Hranice a u rušné silnice spojující Nový Jičín s Hranicemi. Obcí prochází železniční trať na trase Přerov - Bohumín. V blízkosti Bělotína probíhá v…

Přáslavice

Olomouc
Typ

Obec Přáslavice se rozkládá východním směrem od města Olomouc a na okraji chmelařské a zemedělské oblasti Hané. Jižním směrem od obce prochází dálnice z Lipníku nad Bečvou, kolem Olomouce do…

Červená hora- rozc.

Typ

Rozcestí zelené a žluté turistické značky se nachází pod Červenou horou (1337m n.m.) v CHKO Jeseníky.

Hučivá Desna

Typ

Hučivá Desna teče mezi horami Klipová a Šindelná v CHKO Jeseníky. Podél vede žlutá turistrická značka.

Červenohorské s. parkoviště

Typ

Červenohorské sedlo se nachází v CHKO Jeseníky a je významným turistickým a rekreačním střediskem. Lokalitu nalezneme u parkoviště, kde se sbíhají červená a žlutá turistická značka.

Mariin pramen

Typ

Pramen se nachází pod horou Jeřáb v CHKO Jeseníky. K prameni se dostaneme po žluté turistické značce z Filipovic.

Trojmezí

Typ

Rozcestí červené a žluté turistické značky se nachází jižně od hory Keprník v CHKO Jeseníky. Žlutá turistická značka dále pokračuje pod horu Vozka a červená značka vede k sedlu pod Vřesovkou.

Vozka- skály

Šumperk

Skály Vozka se nachází v CHKO Jeseníky u zelené turistické značky. Zelená značka dále pokračuje do Sedlo pod Vřesovkou.

Pod Šerákem

Typ

Rozcestí modré a žluté turistické značky se nachází pod horou Šerák v CHKO Jeseníky. Modrá turistická značka dále vede na Obří skály, žlutá značka k Rozcestí Miroslav.

Vražedný potok

Typ

Lokalita se nachází u Vražedného potoka na zelené turistické značce pod Obřími skalami v CHKO Jeseníky. Tento potok nalezneme cca 1 km od vesnice Ramzová.